9 Haziran 2015 Salı

gezdik mi gezdik işte:)

Yoğun geçen hafta sonrası , İstanbul dışına çıkıyorum diye kurduğum hayallerin yarım yamalak oluşu, neyse hiç gitmemekten iyidir yine.
Pazartesi konya yolu , Salı benim için  toplantı , gerginlik , yorgunluk ;bizimkiler için ise gezmece eğlenmece :) Çarşamba trenle Ankara..çok keyifliydi.Hatta tren yolculuğu hiç bitmesin istedim.Öylece gidelim gidelim..Ankara her zamanki gibi yağışlı , bulutlu , karanlık..Yağmur da olsa çamur da olsa Anıtkabir e gitmemizi engelleyemedi:))

 Arabayla yolculuğa başlanır,cümbür cemaat:)
 Trenle Ankara ya gidilir,sude ilk kez trene biner:)
 Sude ilk kez Anıtkabir i görür, hayranlıkla her yeri inceler...

 Şaşırır:)
 Eymen in doğumgünü yapılır,

Otobüsle İstanbul a dönülür:))

Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...