ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

29 Mayıs 2015 Cuma

uyku uyku uyku...



Nereye kadar Banu. Sürekli uyku halindesin,tamam anladım bahar diyorsun da bu baharın bu kadar marifetinin olduğunu sanmam;kilo almanı durduramadığın için vücut ağırlığını taşımak zorlaşmış olabilir  mi acaba seni? Ya da sürekli yemek yediğinden kapama moduna geçemeyen ağzın hazır böyleyken dur ben bi esneyeyim uykulu uykulu demiş olabilir mi acaba..Seni bekleyen bu kadar iş, tutulması gereken hedefler ,aldığın maaşın karşılığını bekleyen patronların varken artık silkelenip kendine gelir misin lütfen...
Tamam anlıyorum üç gecedir sıfır uyku çekmiş olabilirsin..Her yerin ağrıyor da olabilir, hastalıklı bir durum içerisinde de olabilirsin ama unutma ki bunlar tamamen psikolojikk..turp gibisin maşallah...Haydi kendine gel biraz..

Hiç yorum yok: