27 Mayıs 2015 Çarşamba

UÇAK YAPARIM..ALIR SENİ UÇARIM

Yine sabaha vardım
Aynı yüzleri gördüm
Ne yaptıysam aklımı,
kaçıramadım..
Yalan gerçek başımı aştı
Usanmadan aradım aşkı
Buldum ama senden çok uzaktı,
vazgeçemedim..
Bir oyuncak gemi yaparım
Kara kara sayfalardan
Uçak yaparım
Alır seni uçarım
Giderim bu diyardan..
Günler aylar beni dinlemez
Durmuş zaman beni anlamaz
Sevdanın kendi kuralını çiğneyemedim,
çiğneyemedim
Bir oyuncak gemi yaparım
Kara kara sayfalardan
Uçak yaparım
Alır seni uçarım
Giderim bu diyardan..

Dün gece film izlerken duydum bu şarkıyı..Yıllar olmuştu dinlemeyeli..İnsanın geçmişe bir müzikle dönmesi hem çok güzeldi hem de garipti.Duygular karıştı.küçük tebessüm üzüntü mutluluk , özlem ...Ama güzeldi yaa..bu günüm de  Haluk Levent  ...Son ses kulağımda..

Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...