ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

14 Mayıs 2015 Perşembe

offf..pufff..yaşasınnn..

Ben bugün  aptal gibi,  çok neşeli ,panik , heyecanlı:)) karmakarışıkk oldum.

Sabah işe geç kalmanın berbat hissiyatıyla koştura koştura dolmuşa yetiştim. O sırada paramı evde unuttuğum aklıma geldi. Geldi de normal bir insan dolmuştan iner ve eve döner parasını alıp kendini  garantiye alarak yola tekrar çıkar. Ya ben? yooo ben öyle yapmam. Akbilde muhakkak vardır bişeler derim. 

 Neyse cebimde her zaman olan 2 tl bozuk parayı dolmuşcu abiye verdim.  Sırada metrobüs var. ..eee  hani akbil doluydu banu...yok tabi her zamanki gibi ben yanlış hatırlamışım:)) Neyse ki hala daha iyi insanlar var şu dünyada. Sadece Allah razı olsun de diyen biri çıktı. Haydi bindik metrobüse. Tabi ben bu sinirle kavgayı patlattım. Ya kardeşim zaten kardeş olmuş gidiyoruz,ne demeye yer olmayan metrobuste yer açmaya çalışıyorsun. Binme. Mazereti de süper. Geç kalmış. Erken kalsaydın dedim :))Sanki ben hiç gel kalmıyormuşum gibi..

Oflaya puflaya indim. Allah'ım eziyet bitmedi. Sırada metro var. Bu seferde güvenlikçi abiye ağladım:)) Paramı evde unuttum geçebilir miyim. Güvenlikçi abiyi sevdim . 'Tabi' dedi. Ohh çekerek geçtim ki metronun kapısı kapan-ı-yoorr derken bu cüssemle öyle bir atladım ki metroya. o küçük aradan nasıl geçtim  şu an bu durumun fiziğini çözme peşindeyim.

Şükür geldim iş yerindeyim. Bir kahve ..miss..kendime geldim. Sonra güzel birşe oldu. Annemin aklına sağlık.''Banu okul kapanınca biz neden Ankara ya Teyzenin yanına gitmiyoruz?'' Yaşa Anne sen .Nasıl heyecan doldu içime. Allhım ne çok sıkılmışım şu İstanbul'dan 4 gün de olsa bu şehirden çıkabilme şansı doğmuş. Havalardayım bugün.Hala daha uçuyorum. Uçarken de hemen bilet rezervasyonunu yaptım.3 haziran Banu kaçarrrr...


Hiç yorum yok: