ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

8 Mayıs 2015 Cuma

bu bahar...

Yıllardır aynı şeyin hayalini kurarım ..Sabah çıkılır akşama kadar orası senin burası benim gezilir..karşılıklı bir kahve içilir şöyle denize nazır,iki muhabbet dertleşme gülmece , sonra haydi tekrar yollara gezmece yeni şeyler görmece , pasajlarda  incik boncuğa bakılır. bir iki tarihi mekan gezilir..karnımız acıkınca ne yesek diye düşünülür , yine gezilir paylaşılır gülünür.....şimdi bir bakıyorum gerçekten yıllaaaaaar olmuş aynı hayali kuralı..

Küçük hayallerim oldu ya benim..buda küçük hayallerden biriydi..Hep hayal kırıklıklarıyla sonuçlandı, Ben o hayalde olan değil izleyen oldum hep.Bu nedenle şöyle bir sorguladığımda , yine ok bana döndü, 

İnsanlar değişir ,sen olduğun yerde sayarsın;

Bu bahar iyi gelmedi....

Hiç yorum yok: