ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

23 Temmuz 2014 Çarşamba

DELİRME GÜNLERİ...

Whatsapp dan alıntılar:))

Günaydınn ..sanmayın bugün düzeldim..hala çok gergin bir halat konumundayım. İp demiyorum..beden ölçülerine göre konuşuyorum. Bu durumda ip olma ihtimalim koca bir sıfır.Hava çok sıcak. Ve ben gelene kadar ter doktum. Yani şu an iş yerinde kokarca kıvamındayım.Teknoloji beynim kadar gelişmedi biliyorum ama şöyle olsaydı kıyafetlerimiz için  klima ..ne güzel olurdu..serin serin işe geliyorsun ..ne güzel olurdu dimi.. bunu keşfetsek mi acaba..yok satar..sonraaaa  cuma...bu arada cumaya daha çok var..nasıl geçecek bu hafta ...bu arada  ben rejime başladım!!!:))))))))))))

''Ne güzel olurdu'' ve'' bu arada ''yi cümlede çok kullanmışım. Bu da anlatim bozuklugina neden olmus. Bazen konuşurken  anlatım bozukluğu yapıyor muyum diye beynimin (olmayan) diğer tarafı kontrol etmeye başlıyor. Ayni anda konuşma bir de bu salak mekanizma çalışıyor. Gel gör ki, pek ise yaramıyor ; sanırım

Anlatım bozukluğu mu istersin..saçmalama oyunu mu??? Hepsi var..ama yine de bugün konuşma ve yazma isteğime ket vuramıyorlar.. Şu an beyin hızlı bir şekilde  ilerliyor ve kendi kendine konuşuyor. Yanlizlik boyle bir şey sanırım. Ağzım kapalı;ama beyin konuşuyor.Evet delirmek buysa..beyin telleri su an birbirinden ayrılıyor..hissedebiliyorum....


Hiç yorum yok: