ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

11 Temmuz 2014 Cuma

bir gün olacak..

Hep saçlarımın uzun olmasını istedim de senelerdir hep kısa kaldılar..Sabırsızlığımdan mıdır bilinmez hep kestim de kestim..Ama hep uzun olmasını istedim ki rüyalarımda bile saçlarımı hep uzun görür ,üzüntüyle uyanırdım..hala daha aynı..
Bu sabah henüz uzun sayılmayacak saçlarımı dağıttım..oluruna bıraktım..Hani bazıları der ya kuş yuvası mı? Aynen öyle işte ..Rüzgarda dalgalanmasını seyrettim bu sabah.Ve sanki saçlarım rüzgarla buluşunca içimde bir özgürlük , içimde bir huzur,,ne alaka diyeceksiniz de vallahi bende bilmem..İnsan kendini bir güzel ,mutlu huzrlu hissediyor saçlarım rüzgarla buluşunca, rüzgar yüzünle buluşunca...Saçlarımın uzamasını bu nedenle mi istiyorum acaba?Havalı havalı uçuşsunlar şöyle:))
Her zaman karar verip uygulayamayan ben bugün itibari ile saçlarımı yerlere kadar uzatma kararı aldım..Umarım bu rejim kararlarına benzemez:)))

Hiç yorum yok: