2 Haziran 2014 Pazartesi

Bitmeli , geçmeli bu zaman..

Benim canım, herşeyim, güzel kızım 20 Mayısta bademcik ameliyatı oldu. Bugün 2 Haziran. Hala daha etkisi geçmeyen ve bu arada yaşanan bir çok olumsuzluklar. Artık geçmesini istiyorum artık bitmesini istiyorum. Detayları bile yazmak ve konuşmak istemiyorum. Tekrar bakıp okuyup hatırlamak istemiyorum. Mümkünse hafızamdan silmek istiyorum. Lütfen günler çabuk geçsin hemen geçsin ve iyileşsin artık. Bu ameliyat basitmiş diyenlere tek sözüm..Saçmalık saçmalık saçmalık...
Bu arada en çok insan bu zamanlarda anlıyor ya, zor zamanlarda anlıyor ya; yanındakinin kıymetini, önemini tekrar farkına varıyor ya öyle işte...İyi ki varsınız ino ,  topmo. Arkadaş, kardeş, dost , herşey.. Hemen gittiğiniz için kızıma yetiştiğiniz için teşekkür az kalır kii..

2 yorum:

fatoş dedi ki...

vaaay :)))) sersem şey

Annesinin birtanesi.. dedi ki...

sensin sersemm:))gıcık aplaa..

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...