ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

11 Kasım 2013 Pazartesi

mış...

Güzel bir günde açmak gözlerini...Şöyle günesin insanin tenini yaktığı kavurduğu bir günde...Etrafım yeşillik,etrafım çiçek... Bilmediğim türde ağaçlar. Ben sanki hiç yeşil görmemişim, sanki hiç çiçek koklamamışım gibi şaşkın. Bir bakmışım ayaklarım gömülmüş çimlere  toprağın nemi ayaklarımın altında. Yürürken  hafif bir rüzgar eşlik etmiş bana ve ben rüzgarla yürümenin , koşmanın, burnuma gelen güzel kokuların tadına varmışım.Başımı kaldırıp bakmışım gökyüzüne.. .Gökyüzü mavi,gökyüzü bir rüya , gökyüzü ben olmuş...Saçımın teli rüzgarı sevdiği için , ayaklarım çimlerle sarmaş dolaş olduğu için mutluymuş ..Ben bu şaşkınlıkla uzanmışım çimlere, güneş ağaçların arasından usulca yüzüme vurmuş;bir tarafı güneşe doymuş bir tarafı hasret.Bu hava bu koku bu resim sarhoş etmiş beni...Uyumuşum..

Hiç yorum yok: