10 Nisan 2012 Salı

ÜZGÜNÜM..

Hayatta görmek istemediğim, en nefret ettiğim 3'lü. Yine kapımızı çaldılar. Güzel bir gün geçirdik derken akşamına acısı çıktı ne yazık ki.Biz artık panik olduk. Her an hasta olacak korkusu içimizi sardı. Yaptırdığımız iğnelerin hiç mi faydası yok ya..Bu bademciklere güle güle deme vakti geldi sanırım. 4 ayda 4 kez hastalanmak,12 ayda 10-12 demektir. Yoruldu küçücük bedeni. Artık ateşin ne demek olduğunu da çok iyi biliyor ,dereceleri de. Anne ateşim düştü mü, anne ben yine mi hasta oldum, ama ben çok şekerli yemiyorum, yine neden hasta oluyorum ..soruları gündemimizde bizim. Çok üzülüyorum . Üzülmek bir şey değiştirmiyor ama işin kötüsü ne yapacağımızı da bilmiyoruz. Bademcikleri aldırmak çözüm mü? Ya da şekerli vermemek,  21 günde bir iğne korkusu yaşamak..Değil. Çözüm değil..Peki biz ne yapacağız..


4 yorum:

Amak-ı Hayal dedi ki...

çok geçmiş olsun:(

Bir küçük balık Annesi.. dedi ki...

umarım geçmiş olur:(

İkiz Annesi dedi ki...

Offf üzüldüm çok geçmiş olsun canım.Doktorunuzla görüşerek bir karara varmanız en iyisi geçen yıl Berrağın geniz eti alındı aynen hastalıklardan kurtulamıyordu gerekirse bademcikleride alacağız demişti o zamanlar KBB doktorumuz şükür şimdilik gerekmedi.
İnşallah kısa zamanda atlatırsınız zor hastalık :(

Bir küçük balık Annesi.. dedi ki...

Teşekkür ederim ikiz annesi. geniz etini aldırmak sudeninki gibi durumlarda yeterli oluyor mu onu bilmiyorum. doktoruyla konuşacağız bakalım hayırlısı:(

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...