9 Aralık 2011 Cuma

KARMA KARIŞIK RESİMLER:))




Boy boy sıralı:)İlk kez bir araya geldiler o kadar sene sonra . Benim kız biraz gıcıklık yapsada genel anlamda ii oldu bir araya gelmeleri onlar mu çok mutlu oldu yoksa biz mi bilemiyorum. Hepimiz bir araya gelince ilerisini konuşur nasıl olacak diye merak ederdik. Çocuklarımız nasıl olacak bir araya gelecekler mi:) İşte 4 cadı oldu, bir tane erkek lazım şimdi bunlara da:)bekliyoruz artık....Onlardan çok biz bu mutluluğu yaşadık bir araya gelmenin (çok muhabbet edemesekte )tadını çıkarmaya çalıştık biraz öyle biraz böyle.Bir daha ne zamana olur bilmem ..Lalan sana bağlı duy beni...




















KREŞTEN NAĞMELER...












Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...