ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

11 Mayıs 2011 Çarşamba

Sudeden inciler

Dayısının aldığı bilgisayar başımıza bela oldu....
-Sude yeter artık çok oynadın.
-Hayır yetmez
-Sude hadi yeter.
-Anne sen dizini izle bitecek üzüleceksin ,lütfen dizini izle bana bakma.


*****************

Anşalma sağladık artık hergün benden bir şey istemeyecek!!!
Telefonda:

-Anne ben büyüdüm artık senden hiç bir şey istemeyeceğim. Hergün birşeyler istenmez değil mi anne,benim herşeyim var hiç eksik bir şeyim yok
2 sn sonra
-Anne paran var mı?!!!!!!


*****************

-Anne bu binalar nasıl yapılıyor?Çok büyük..
Anne anlatır...
-Ben hiç anlamadım..gerçekten çokk zor,çok tehlikeli...

*****************

Sude çekmeceden çorabımı getirir misin?
-Getiremem anne
-Sude lütfen
-Gerçekten getiremem,birazdan kalkarsın, alırsın!!!(baba banyo yaparken özenle bütün kıyafetleri hazırlanır, yatağın üstüne dikkatlice konulur. hani bana...)

****************

Annemle konuşurken
-Annanne biraz susarmısın başımı ağrıttın, çok konuşuyorsun.

****************

Anne boyalarım bitti..boyalarım olmadan şimdi ne yapacağım ben söyle , ne , ne ,ne...
Haydaaa....

***************

-Anne televizyona bakarken

-Sabahtan beri senin filmini izliyoruz(oysaki anne yeni gelmiştir).Birazdan çizgifilm izleyelim.Bak ağlarım ,sende üzülürsün.
-Ağla sude hiç de üzülmem
-Anne bak son kez söylüyorum şimdi açıyormusun açmıyor musun
-Açmıyorum sude
Odasına gider 2 dk gelir
-Açıyor musun açmıyor musun?
Bu da böyle süregider:)


***************


Eve gelince annanne sudenin yaramazlıklarını anlatır

-Annane hep konuşuyorsun,herşeyi anlatıyorsun,bir daha benimle konuşma offff
-Çok ayıp annanesi

***************

2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güldüm akşam akşam bak sen akıllı bıdığa:)
Bunlar parmaklarında oynatıyorlar mı bizi yoksa bana mı öyle geliyor:)))

Bir küçük balık Annesi.. dedi ki...

parmağında oynatıyo bunlar bizi.. nerde kaldı evin hakimliği:))