ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

8 Nisan 2011 Cuma

seçmeler...

Dün sude annanesi ve babannesiyle birlikte markete gitmiş. Gitmiş ama ne gitme.Markette oyuncak bölümünde gördüğü bir oyuncağı o kadar çok istemişki(Oyuncak bölümünde ne işleri var o da ayrı bir konu)çok ağlamış benim aşkım.Normalde asla dışarıda gördüğünü almak için diretmeyen sude bu oyuncağı çok sevmiş olacak ki yıkmış geçirmiş ortalığı. Yanlarına kısmi para alan annanne ne yapacağını bilmeden son çare olarak beni arar...

Ağlamaktan zor konuşan sude

_Anne çilek kızı gördüm ama annannem almıyor bana

_Sude annanende para yokmuş evde unutmuş.Akşam gelirken ben alırım sana tamam m _Tamam ama dolaplı olanı al çilek kızın kıyafetlerinin olduğu...

Hoppala...

Fazla yüz bulan sude devam eder...

_Bir de çilek kızın dergisini al!!!


Akşam eve gidince sanki karşımda büyük bir insan var gibi..Annanesine dönerek.

_Beni mahvettiniz bugün... Neee

_Mahvetti beni almadı çilek kızı..Ben çok ağladım hiç ilgilenmedi benimle...

Hadi canımmm...


*********************


Tahta masamız için aldığımız boyalar dikkatimi çekti dün akşam.Hadi boyayalım masamızı dedim..Sude boya işini bana bırakmadan hepsini boyadı sağolsun:)Renkleri pek tutmasa da Sude çok mutlu bir ifadeyle


_Anne Eylülün masası gibi oldu

_Evet annecim

_Anne Eylülün annesi çok biliyor. Nasıl yanii???

_Ben bilmiyor muyum?

_Hayır..

_Çok üzüldüm ama


Üzgün halime dayanamayan sude cümlesini toparlamaya çalışır..


_Anne sende biliyorsun ama Eylülün annesi çoookkk biliyor.

Hah şimdi olsu sude:)Ayyy bu çocuk benim psikolojimi bozacak.Fatoşşş duyyy...

Hiç yorum yok: