15 Nisan 2011 Cuma

asiler...


Bu aralar çenemiz bir açıldı bir açıldı Masada duran bardaktan su içmeye çalışan sude..

-Sude o bardak kimin

-Benim

-Emin misin?

-Offf..Çok sıkıyosun beni,hep bana o bardak kimin diyosun,ben biliyorum

başkasının bardağından içilmez,Niye,niye niye... aynı şeyi sorup

duruyorsun..

Bu cümleleri bir solukta suratıma yapıştırdı..Sadece baktık ve kaldık...


*******************


Pazar günü öylül hanımla oynamaya gittik..Tabi fazlasıyla kudurdular..Az daha

kalsak..İmdattt çığlıkları duyulabilirdi.Ama olsun eylendiler mi evet,güldüler mi

evet,kudurdular mı evet buda yetti bize
Bir delilik bir asilik bir cevap verme..aaa bu nedir canım. 'Siz bize karışmaayın' la başlayan cümleler artmaya başladı..Hoopp cadılar,kendinize gelin, daha 3,5 yaşındasınız neoluyor canım:-)
Tamam anladık çok şirinsiniz...Şımarmak yok.Cadılıkda birincisiniz ..Ne olacak bu işin sonu.






2 yorum:

NESLiiCE dedi ki...

cok tatlilar Allah size bagislasin.

Bir küçük balık Annesi.. dedi ki...

aminn..teşekkürler

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...