22 Mart 2011 Salı

gez gez gez...sonuç ''0''

Yorgunluk aldı başını gidiyor..Bayıldım bayılacağım.Taşınmak sorun değil de, ev bulmak sorun.Gez gez gez...Bulduğun ev ya çok pahalı, uygun olanlar da berbat.Ev sahipleri kusura bakmasın ama bu nedir yaa. Kiraları arttırmak için her olayı fırsat biliyoruz. Metrobüs geldi hoop arttı kiralar, deprem oldu ev yıkılmadı aman kaçırma arttır kiraları,mantolama yapılmış, en az 100 kağıt fark eder, ha bir de mutfağını yaptırdım ehhh 100 kağıtta o eder...
Ne güzel yahu..Bunun bir denetlemesi yokmudur.Bu ülkede hangi denetimden bahsediyorsak tabi o da ayrı bir şey...
Neyse kaç gündür sinir olduğumla kaldım..Sanuç; henüz sonuçlanmadı..Ev sahibi düşünüyor...Daha fazlaya kiralayabilir miyim acaba?

Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...