ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

10 Mart 2011 Perşembe

ehhhh..ne diyeyim..

Akşam sudeyle birlikte kartondan bir şeyler yaparken Sude'nin bana garip bakışını yakaladım.Hani derler ya gözünün içine baka baka yapmak...hah aynen bu işte.
-Sude niye öyle duruyorsun,bir şey mi oldu
bu arada eller masanın altında, bana bakan bir çitf göz....
-Sude niye öyle duruyorsun ...
-Hiç bir şey yapmıyorum
-Tuvaletin mi geldi:),bir şey mi yaptın , ne oldu???
-Anne parmağımdaki etleri kopartıyorum, sen de bana kızıyorsun işte bu nedenle ellerimi sana göstermiyorum...

Cümle şimdi anlam kazandı Gözümün içine baka baka yapıyor...:)

Gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum. Sude parmaklarımın kenarındaki etleri kopartıyor hemde nasıl..kıpkırmızı oluyor bir de kaşınıyor ama buna rağmen vazgeçemedi..Evet kızıyorum ama güzel bir şekilde de anlatıyorum ..Ama alışkanlık oldu onda gitmiyor..ne yapacağım o da mechul...

****************

Bu gün sudeyi aradım . Hanım efendi dedesiyle birlikte kartopu oynamaya dışarı çıkmış.Anneme hemen aşağıya inip fotoğraf çekmesini istedim, de anneme nasıl çekileceğini anlatana kadar onlar yukarı çıktı.Olmazzzz..çabuk tekrar inin..fotoğraf çekmelisiniz....kızımın karda fotoğrafı yokk:)Sonuç tekrar inmişler aşağıya .Annem çekmiş ancak nasıl çekti göreceğiz akşama...

Hiç yorum yok: