28 Şubat 2011 Pazartesi

Uzaklara...


Canımın içi...

Uzak kaldığımız şu zaman içinde seni o kadar özlüyorum ki...Keşke burada olsan.
Bir gelsen de şöyle bir turlasak istiklali,birlikte türk kahvesi içip sohbet etsek azıcık,Bir sen anlatsan bir ben anlatsam;çenemiz düşse:)Sabah çıksak akşam dönsek eve..bol bol gülmece,eylence...Hani şu incik boncuk satanlar var ya..Söz saatlerce başında durabilirsin..Her mağazaya girip çıkabilirsin de..Gık demem..:)Ayakkabılarını da giymem sözz...Sen gel biraz dertleşelim...Hisar yapalım,sahil boyu dolaşalım..Her gün telefonda da konuşsak da gelmen gibi olur mu hiç...

Seni çok özledim ,sude de .....Galiba sen değil ben geleceğim sonunda...Ama ne zamannn:(

Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...