ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

7 Şubat 2011 Pazartesi

PAZAR GÜNÜMÜZ...



Pazar günü dedeyle annaneyi gezmeye gönderdikten sonra bizde gezmeye gittik.Oyun merkezinde 20 jeton harcadık...neyazıkki..Dönen filler yeni favorimiz .Babayla gezmeye alışkın olduğundan benim adranalinden nefret ettiğimi bilmeyen sudeyle dönen fillere bindik.Küçücük cocuk bana' Anne korktun galiba, hiç bir şey yok bak çok eylenceli ' dedi...Bu şok sözden sonra ,midem bulanmaya ramak kalmıştı ki bitti şükür...Sonra bida bida..yok öyle şey bir kere yeter:)Kitapçıya girdik,bir girdik pir girdik...Sonra birlikte anne kız yemek yedik..Mutlu bir günün sonunda babamızın yanında aldık soluğu.Evet saçlarımı değiştirdim yine.Yakında saçım kalmayacak:)





Babayla tost macerasından sonra mutfak nasıl ya ve kir içinde kalır?

Hiç yorum yok: