ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

14 Şubat 2011 Pazartesi

İyi ki doğdum...

Her yaşın ayrı bir güzelliği var..dan yola çıkarak deli dolu günlerimizde müziğin sesini sonuna kadar açıp da 'İyi ki doğdum gördün mü 25 oldum...şarkısı daha dün gibi kulaklarımda...Hep düşünürdüm.30 lu yaşlarıma gelince nasıl bir duyguda olurum.'Aman tanrım 30 yaa başka bir şeye benzer mi?' şimdi ise 40 için aynı şeyleri düşünmekteyim.Aman tanrım 40...
Ne kadar yaşadığımız değilde nasıl yaşadığımız önemli bu hayatta.Güzel yaşadım,mutlu yaşadım,sıkıntısını da çektim,ağlamayı da bildim,gülmeyi de...Her anım dolu dolu geçti.İstediğim her şeyi yaptım 10 lu ve 20 li yaşlarımda. Çocuk bile..Şimdi daha sakinim daha olgunum daha farklıyım. Şimdi bir kadın, bir anneyim...Şimdi herşey farklı o yaşlardan...Bir çok şey değişti ... Ama  hala vazgeçemediğim alışkanlıklarım var ve değişmesini istemediğim şeyler..Bunlarla da mutluyum aslında.Herkese garip gelse de...Hala eski alışkanlıklarımı sürdürüyor hala daha dostluğun anlamı önemsiyorum(düşünmeden hatalar yapsam da) hala daha inat ve kaprislerimle yaşıyorum, anlaşılmaz cümleler kuruyorum:) konuşurken bazı kelimeleri yutuyorum:) , okuduğum kitabın ilk önce son sayfasına bakıyorum:), bazı konularda inanılmaz sabrım varken bazı konulardaki sabırsızlığım beni delirtiyor,huysuz bir kadınım ve ne yazıkki kaşlarım emrah gibi görünüyor; önceden olduğu gibi unutkanım ve işime gelmeyeni duymam. Sıcak bir kek kokusu şimdi bile beni uykumdan uyandırabilir ve hala daha dizi yada film izlerken sorduğum sorularla insanı delirtebilirim...Ve hala daha olgunluğun ve durgunluğumun yanında çok şımarıklığım,....Ben hepsiyle bir bütünüm, bunlarla benim....
iyiki varım:)
İyi ki doğdum....

2 yorum:

lupinin annesi dedi ki...

nevi şahsına münhasır insan...

Bir küçük balık.. dedi ki...

yeni türkçeyle konuşşş....be insann..karşında banu var...