ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

11 Şubat 2011 Cuma

güzel bir haber....


Her şey bu kadar kötü gidemez ...Yok bu bir şaka... Nereye çevirsem kafamı kötü haberler yumağı.Nasıl yaaa ! Bu nasıl olabilir ki..Yolunda giden bir şey olmaz mı, sıkıntısız bir gün geçmez mi? İnansam şimdi gidip kurşun döktüreceğim.Neden bu kadar zor iyi bir haber;şöyle beni yerimden zıplatacak bir haber...küçük..kücücük..Mutlu olmak için, gülmek için, neşelenmek için, küçük bir haber sadece.

Ahlanıp vahlanmak da işe yaramaz tamam anladım da ;beynim şu an da komut vermiyor,ya da beynime komut gelmiyor...Ne bileyim öyle bir şey işte...Vucudumun içinde bir uyuşmazlık var..Çözemedim yıllardır...Hayır yani ağlayabilsem ,rahatlarım diyorum ama; o da olmuyor normal insanlarda olan gözyaşı vardır ya o da yok; geliyo hoooop gitttiii...

Küçük bir haber,mutlu bir haber diyorum sadece...

Hiç yorum yok: