7 Şubat 2011 Pazartesi

DISNEY LIVE...


Cuma günü merakla beklediğimiz Mıckey in Müzik festivaline gittik. İlk başta aman ne kadar pahalı desemde gittikten sonra parasına deydi diyebildim. Sudenin mutlu olması herşeye değerdi. Yanında en sevdiği, tek arkadaşı:) Öylül..Daha ne olsun...



Gösteriyi beklerken çok sıkıldılar. Yerinde duramadı ikiside Hele sude 20 kere anne ne zaman başlayacak dedi ve beni delirtti:)Artık bir ara daha sormasın diye ciciannesi müdahale etti ama ettiğine de edeceğine de pişman oldu. Dediği şey ' ayy!!aynı sen' haydaaaa. Bana çıktı yine fatura. Bak fatoş böyle deme başına gelmesin...

Saçımın jölesi,eteğimin pilesi ayy çok mersi......Evde artık sürekli bu şarkı dolanıyor...Aferin eylül , başımıza dert açtın , sen bir tanesin:)


Eve giderken Sude yorgunluğa dayanamayıp uyudu.Eylül mü? Eve gidene kadar konuştu.Şarkı söyledi..Hiç susmadı:)Amacı sudeyi uyandırmakmış itiraf etti ama sudenin uyanmayacağını anlayınca o da bir süre sonra bize uyuyor numarası yaparken gerçek uykuya daldı..Sevimli Cadı:)

1 yorum:

lupinin annesi dedi ki...

resimlerimizi alalım lütfen :)

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...