ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

3 Ocak 2011 Pazartesi

Tatilin son günü..:)

Çok uzun bir tatilmiş gibi bahsettim sanırım. Ama bize öyle geldi..Her günümüz tatil olsaydı ne güzel olurdu...

Biz son tatil gününde aplayı ve öylül'ü ziyarete gittik... Her zamanki gibi kızlar odalarında oynarken biz de Okeyli günlerimizden bir parça sundukk...Kim yendi..?Eh sorulur mu?
İkimize de iyi geldi, hemde çok ..Dost gibisi,arkadaş gibisi var mı...İçimize gülücük doldurduk:)

Sonra oyun merkezine götürdük kızları biraz kavga biraz eylence...Karmakarışık çıktık oradan.Sonra babamızın yanına gittik. Anne kız saçlarımızı kestirdik..Çok saçımız varmış gibi...

Oyuna dalmışlar beni farketmediler bile..


Pür dikkat televizyonda ne izlenir...Caillou...

İno' nun fotoğraf çekme kabiliyeti bu kadar olur....


Eeee tabi biraz biraz da kavga.




Sonra barışılır elele dolaşılır...

3 yorum:

lupinin annesi dedi ki...

eylül yazdırıyor;
sude bize yine gelsin. sudenin annesinin çöplüğü. sudenin oyuncağı kayboldu. sude annesini kızdırıyor. sudenin hamurlarının kekleri. sude keklrini kesiyor. sude yaramazlık yaparak oynuyor. YARAMAZLIK YAPMAYARAK OYNUYOR (vazgeçti sanırsam) sudeyle oynamak güzel. sude odamda yaramazlık yaparak oynamaz. şimdilik mikiyi açıcaz. sudeyi seviyo musun? sudeyi seviyorum. o benim arkadaşım
yeteeer.....karı yordu beni, onu yaz, bunu yaz
picasa'nda hayırlı olsun bu arada...

Sude...Bir küçük Balık...ANNESİ.. dedi ki...

sude bunu duysa aynen şöyle derdi...Hayır ben yaramazlık yapmıyorum.Emin misin sude.Yapmıyorum daa;birazcıkkk..

picasa için mersiii.zor oldu ama başardım. şirket şirfresi sağolsun:)Benden kaçmazzz

Sude...Bir küçük Balık...ANNESİ.. dedi ki...

bu arada sudenin annesinin çöplüğü ne yaa:))anlamadımm