21 Aralık 2010 Salı

öylüle gidelim....

Pazar günü Eylül hanımı ziyarete gittik. Gider gitmez oyuna daldılar. Sanırım biz de o sırada daldık...Yooo dalmasık, 55 ailesindeki klasik temizlik görevimizi yaparken ( Neyse bu konuya daha sonra geleceğim)kızların tospiğe çektirdikleri eziyetleri fark edemedik. (Tosbik mi ? Eylülün kaplumbağası)Fatoş kızların yanına gittiğinde tospik travmaya uğramıştı sanırım. Hayvan korkusundan kabuğundan çıkamadı bir süre...
**********
Şimdi gelelim diğer konuya....
Fatoşun bizde kalma durumlarında sevgili Ayşe hanım bir pürüz çıkartırdı muhakkak. İstekleri bitmeyen kadın..Ayşe Ellibeş

-Ayşe Teyze fatoş bizde kalabilir mi
-Olmaz
-Ayşe Teyze lütfen ..
-Peki yerleri temizleyin bakarız...
ya da
-Ütüler bitecek öyle
ya da
-pisyedili oynayacağız yenersen fatoş gelebilir...(10 el)
ya da
-toz alınacak
ya da ya da ya da.....

yapılacak bir iş muhakkak bulurdu. Biz saatler süren ev işi sonrası birlikte kalmanın mutluluğuyla biraz da yorgunlukla şükür çıkabilirdik evden:)
Tek şart sabah eve erken gelinecek...Tek şart mı dedim pardon 1000'inci şart....:-)
O günlerimizin kabusu .....Ha bu arada bayram günü o cici kıyafetlerimle kafamdan aşağı yediğim 1 kova suyu unutmadım :-)












1 yorum:

maylo-dori-bide-rate dedi ki...

ay evetttttttttttt den baska birsey diyemiyorum.ama yinede ayse teyzeyi cokkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum.

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...