ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

29 Aralık 2010 Çarşamba

KARMAKARIŞIK

Çok sıkıldım artık..Yeterrr!!! Sabah 06:55 Beylikdüzü - Bakırköy hattındaki yolcularla ahbap olduk. Herkes aynı, herkes her sabah aynı modda. Uykuu...Herkes ineceği durakta otamatik olarak uyanıyor,diğerleri uyumaya devam:-)
Ne zamana kadar sürer bu böyle..Evde olsam , yemek yapsam , pasta börek çörek, pazara çıksam sonra alışverişe... Sudeyle eylenceye, parka, gezmeye...Sinemaya...Şimdi saysam neler bulurum..Ama gel gör şu anda hala daha çalışmaktayım ve uzun zamanda bu böyle devam edecek sanırım.
Dün sabah sude de benimle uyandı.
-Anne ne olur gitmeee.
Tabi onu kandırmak için devreye giren klasik sözcükler.
-Ama çalışmazsam sana hiçbir şey alamam.
-Ama benim herşeyim var;
 diyen akıllı kızım ne yaparsa yapsın işe gideceğimi anlayanınca sonunda annanesiyle birlikte yatmaya gitti onun arkasından bakarken düşünceler birbirine karıştı.
-Para para para , varlığı bir dert yokluğu yara.....

Böyle hayal etmemiştim sanırım.Sanırım mı, tabiki hayır.Hiçbir şeyi böyle hayal etmemiştim çocukken. Herşey daha toz pembeydi ya iyi ki de öyleymiş.Şimdi arada bir yüzümde oluşan sessiz tebessümlerin sebebini biliyorum hiç olmazsa:)
Yarının neler getireceğini bilmiyorum ama hala umutluyum güzel günler gelecek, güzel günler yaşanacak...Yinede bu kadar umut çerçevesinde 30 'lu yaşların ağırlığını hissettiğim zamanlarda biraz depresif biraz yalnız biraz hüzünlü olmak da normal değil  mi?Eh her zaman gülecek değiliz ya ağlamayı da  üzülmeyi de bilmeli insan kendini telkin etmesini de , çekip çıkarmasını da...Bugün olmazsa yarın yarın olmazsa mutlaka bir gün bitecek dersin , doğru da edersin.
Çünkü her gecenin gündüzü vardır,12 saat 24 saat ,6 ay...Yok yok gece gündüzü karıştırmayalım bence:)Sonuçta böyle devam etmeyecek, böylesi karamsar ettirmeyecek beni ..Bundan çıkmasınıda bilirsin sen Banu. Haydi mücadeleye devam.

Hiç yorum yok: