ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

30 Aralık 2010 Perşembe

BU DA BİTTİ....

Fotoğraf makinamız paramparça olduğu için yenisini alana kadar yazılarla idare edeceğiz artık.

Kocaman 1 yıl daha bitti. Nasıl bitti ne zaman bitti anlayamadım. Belki biraz hüzünlü,zor, yıkıcı bir yıl olmasının yanında aslında çok da güldüğümüz ,sadece abimin eksikliği dışında  ailece bir arada olduğumuz bir yıldı.. Sude nin büyüyüp,bizi çok mutlu ettiği, yüzünde güller açtığı, bizi tam olarak aile yaptığı  çok güzel bir yıl ...
Ağladığım günler de oldu, kahkahadan gözümden yaş geldiği günler de, benim için önemli olan biriyle barıştığım ama bir o kadar sevdiğim başkasıyla bağlarımızın koptuğu da....Sinirlendiğim de oldu, aman boşver dediğimde....Kardeşim, dostum arkadaşım ailem jasminimi göremediğim çok özlediğim bir yıl...
Ama 2011 senden çok şey bekliyorum. Haberin olsun.
...Sağlığımın düzelmesini ve bol sağlıklı günler
...Maaşıma zam
....Aşırı mutluluk
....Eski dostlu günler(lalan boşver almanyaları,fatoşşş dövecem seni içmeye gidelim,.......................ve boşluk)
....Para
Duydun inşallah....

Ve ve...

Sağlıklı, mutlu, bol paralı çoook güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle....Gülümseme hiç eksik olmasın yüzünüzden....

Hiç yorum yok: