1 Aralık 2010 Çarşamba

BEN ...

Konuşmak...Artık benim için ne kadar zor oldu.
Rüya gördüm demiştim ya..Rüya mıydı yoksa düşündüm mü bilemiyorum. Uyumamıştım daha uyumak üzereydim düşünüyordum.Düşüncemde Çok ağladım ağladım ve sana sarıldım..Anne gibiydin, kardeş gibi, dost arkadaş gibiydin. Okadar rahatladım ki o anda.Ağlamadım daha...
&&&
Gezmek,dolaşmak , istanbul'u...
Çok zaman oldu . Ha gittim ha gideceğim derken, sandi onuda düşümcemle erittim. Gezdim dolaştım . kafamda oldu bitti işte:)Ne güzelmiş İstanbul gezilecek ne çok yeri varmış.
Niye bu kadar geç kaldım ki!!!

4 yorum:

lupinin annesi dedi ki...

kimi gördün, ne dedi, kim yedi, anlamadııım, niye geç kaldın

Sude...Bir küçük Balık...ANNESİ.. dedi ki...

:)kimi mi gördüm ne mi dedi.? hiç bir şey demedi. demesine de gerek yoktu zaten.sadece rüya gördüm. sana sarılmış ağlıyordum o kadar. önemli değil.

neye mi geç kaldım. istanbulu gezmeye, istanbulu sen varken ben varken seninle gezmeye.
nalanla gezmeye figenle gezmeye inoyla gezmeye gülmeye eylenmeye dertleşmeye tavlaya okeye hepbirlikte sigarnın tadına,sinemaya, bir tatlı sokbete, midye tavaya , bir biraya .şimdi anladın mı

lupinin annesi dedi ki...

senin taktiğindi bu, unuttun mu?
yem attım sana, duymak için. şimdi burada salaaak salaaak desem yazının içine ederim, bu yüzden demiyorum :)
hiçbirşey için geç değildir hayatta, insan yeter ki istesin diyorum, başka birşey demiyorum!!!

Sude...Bir küçük Balık...ANNESİ.. dedi ki...

SEN İĞLENÇSİN GERÇEKKK:)TAKTİK NE TAKTİĞİ .UNUTMUŞUM BEN AMA SANA DA ÖĞRETMİŞİM ANLAŞILAN:)

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...