26 Kasım 2010 Cuma

Kedi mi???

Çarşamba akşamı eve gittiğimde Sude hanım yoktu . Babayla birlikte babanneyi ziyarete gitmişler:)Ev öyle sessiz, o kadar boğucu ve sıkıcıydı ki...Bir an önce gelmeleri için sabırsızlıkla bekledim. Şükür saat 23:30 da geldiler. Hanım efendi hala enerji doluydu. Sonra heyecenlı heyecanlı bir şeyler anlatmaya başladı
---Anne gelirken kedi gördük.Dokundum, yumuşacıktı. Beyazdı ama kuyruğu kahverengiydi.Çok güzeldi....O kediyi eve getirebilir miyim....
O anda benim saçlar diken diken oldu tabi.Bu durumun uygun olmadığını anlatmaya çalıştım. Neyseki anladı.Arada bir de olsa eve kedi alma konusu tekrar açılsa da şu anda bir tehlike yok sanırım.Olmayacağını anlamış durumda.
---Anne sen kedileri sevmiyor musun?
ııııı ..iiii şeyyy....Seviyorum ama evde kediye bakamayız
diyerek konu bir çırpıda kapandı....

Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...