20 Ekim 2010 Çarşamba

kuzu 'nun doğumgünüüü




Kuzu ' nun doğumgününe gittik.Ayyy delirtti beni sude:) Yolda bir yerlere uğradık .
....' sude sen bekle annanenle arabada ben geleceğim şimdi
....' taman sen git ben arabada uyuyacağım

Tam fatoşların evine geldik
....' Bak birazdan uyuyabilirim

Haydaaaa...Neyse biz bu modda girdik içeri.Çıkana kadar kaşları çatık oynadı . İnanılmaz derecede huysuzdu. Gerçi eve gidince bana..
.....Anne ben bugün çok mutlu oldum.

Buyur burdan yak...

Güzel bir doğumgünü oldu. Kalabalık. Kuzu çok bir şey anlamadı sanırım:) Tabi günün çocuğu Egehandı.Bir an doğumgünü çocuğunun o olduğunu bile düşündük. :)Lalan cadılarda olsaydı keşke , ne güzel olurdu...



























2 yorum:

maylo-dori-bide-rate dedi ki...

ay ne güzel hatirlanmak keske burda olsaydin kelimesini duymak ,beni cok mutlu ettin salakcim.

Sude...Bir küçük Balık... dedi ki...

yanlış anlama salakk... seni ne yapalım cadıları özledim ben.. ha..ha..ha..haaa

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...