ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

1 Eylül 2010 Çarşamba

Hastalıklarrrr

Kötü haftaya devam ediyoruz..Dün sabah 8 den akşam 5 ekadar hastanedeydim. Ne olduğunu bilmediğim bir ağrı.Kendimi zor attım acile. Sonra serum iğne falan...Ya bu serum ne güzel bir şey insanı acayip rahatlatıyor ve sonra çok tatlı bir uyku.:)Neyse bir sürü test yaptılar fazla bir sonuç çıkmadı. Yumurtalığımda kist varmış. Dedavi olacakmışım.Pehhh...
Anladığım kadarıyla vucut şöyle diyor artk ' kendine gel sen 30 u geçtin, kendine dikkat et alarm veriyorum'...Eve geldiğimde akşama doğru sude kolumdaki banta dikkat etti. - Koluna su mu verdiler(serum), çok mu hasta oldun.
Dün çok iyi anlaştık hiç beni üzmedi.:)

1 yorum:

maylo-dori-bide-rate dedi ki...

salakcim ev nonu yine kaybettim,az öncede isten cikmissin anlican pazartesiye kadar ulasamicam bide cep nonda yok bende nekadar güzel dimi?ama bugünde ise gittigine göre iyisin sanirim internetti acarsan ev noyu yaz .öptüm apla bide ellerinden iyi bayramlar