ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

3 Ağustos 2010 Salı

ÜÇ KUŞAK GEZMEDE.....

Pazar günü yine yollara koyulduk.Emin önünden bindik vapura kadıköye.Amaç karşıya geçmek değildi; amaç vapura binmek..Sonra Moda.Çay bahçesinde güzel vakit geirdikten sonra ,kendimizi alışverişe verdik:)Bahariye cadesinde dolaştık...Süperdi....
Yıllar önce sabah okula gider ve hiç girmeiğim dersleri yine eker emin önünden vapura biner karşıya geçerdim. Sigaramı yakar rüzgarın eşliğinde denizin kokusunda karşıya geçer sonra yürüyerek moda sonra oradan yine bahariye....Tek başıma gezmek ne kadar mutlu edermiş beni...Şimdi yıllar sonra aynı yerde dolaşırken tek başına değil de kızımla..Küçük olmasına rağmen şimdiden sanki ona ''Bak ben buralarda çok dolaştım,burada otururdum,şurada yemek yerdim'' der gibiydim. Niyeyse:)
Sonuçta güzel bir gündü.Çok mutlu olduk.Deniz havası yeter...

2 yorum:

lupinin annesi dedi ki...

dua et de sana benzeyip dersleri asmasın

Sude...Bir küçük Balık... dedi ki...

delürtme benii...sanki sen asmadın..delürtme beni söyletme kötüyü