ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

23 Ağustos 2010 Pazartesi

İyi ki varlar

Film izlerken ama benlik bir film ise hiç bitmesin isterim.Hep sürsün sonunu merak ederim ama bitmesin.Kitap okurken de aynı.Merakla açıyorum her sayfayı ama bitmesin işte.Bu nedenle en kalın kitapları tercih ediyorum hep,öyle de denk geldi aslında:) .Manyak mıyım neyim. Şu an okuduğum kitap da öyle.Oku oku bitmez:)Ateşböceği yolu....





Sil Baştan kitaptaki sanki bendim, ya da ben olmalıydım:) nasıl olurdu acaba ; Küçük Arı yaraladı sandım; Uçurtma avcısı asıl yıkımı yaşadığımı sandım, böyle hayatlar var mı; Olasılıksız sonuna kadar bekle; Agatha Christie Fotoğraftaki Lekeler arada polisiye -macera iyi oluyormuş ; Karanlık Fotoğraf maceraya devam;BirGün ara da da aşk olsun ama nasıl aşk; Bin Muhteşem Güneş bir daha asla böyle bir kitap okuyamam böyle hayatlardan daha beteri varmış ne yazıkki;Ateşböceği Yolu ayyy güzel biten bir kitap yok muu?





Hiç yorum yok: