18 Temmuz 2010 Pazar

ÜNYEDEYİZ

Ve tatil...Sonunda ...
En çok mutlu olan ve en çok eğlenen sude oldu taiki..Babedinle hüllayla çok eğlendi. Ve o kadar mutluydu ki bir kere olsun o klasik mızmızlıklarını yapmadı. Denize girdi bol bol..Kuma bastı,parkta oynadı, gece gezmelerine çıktı,zıpzıpa bindi....Ne kadarda yaradı tatil ona...Keşke hep tatil olsa...
Son dakika karar verdik çıkmaya.Gece saat 22:00 karar verdik apar topar valiz hazırladık. Uyuyan sude hanımı arabaya yatırdığımız gibi saat 01:00 de yola koyulduk. Sabah 11:00 di ünyeye geldiğimizde. Ne kadar da özlemişim . 2 yıl oldu görmedim. Havası bile bir başka..
Neyse çok da duygusallaşmadan devam edelim.
Dedğim gibi ben de mutlu oldum sude de, ufukta. Ailece gezdik.ailece uzun zamandan bu yana birlikte zaman geçirdik...
Lalanı gördükkkk..Dilayı yaramaz lenayı...Ve anladık ki çocuklar olunca muhabbet olmuyor.Telefonla konuşmaya devam lalannn:))
Ve 5 gün kaldık ama bu bile yetti.Çok güzeldi daha ne olsun ki..HEP BERABERDİK...

Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...