ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

31 Temmuz 2010 Cumartesi

SUDE'DEN NAMELER

Annem'in anlatımıyla sabah uyanıp bezlendiğini gören sude

-Bıttım bıttım bu annemden bıttımmm ..Ceza veyeceğim ona..Offf yine bezlemiş beni...

AAA peki öylemi dedim...Akşam bezlemedim. Sonra o güzel uykusundan uyandırp çişe götürdük hanımefendiyi...Götürmeseydim keşke yıktı yine ortalığı...Çişini de yapmadı tabii..Peki kötü anne ne yaptı tekrar bezledi....

...........

Eve geldiğimde yemek yememe bile izin vermeden;

-Hadi hadi oynayalım...
-Dude yemek yesem
-Olmazzz.Ben sana yemek yapacağım şimdi gel..
-Ne yemeği
-Çakacıktan merlimek...

...........

Telefonla..

-Aşşımmm yaberr..yapıyosun..
-Oynuyoyum...Benim yapıştıymam bitti..Çilek kız var ama onda yapıştıyma yok ki..
-Sende hamurunla oyna
-Benim yapıştıymam bitti...
-Tamam o zaman sende başka bir şeyle oynayabilirsin...
-Ama benim yapıştıymam bittiiii...
-O zaman boyama yap
-Yaa benim yapıştıymam bitti dedim........(Daha ne kadar sürdürecek acaba..Tamam akşam getireceğim dememi mi bekliyor...edettt)
-Peki akşam ben sana alırım tamam mı?
-pooh lu olsun...

............

Fotoğraflara bakarken

-Anne beni denice götür..Hani gitmiştik yaa...hani ben oynamıştım yaa..kumlayla..tovamı da almıştım yaa..oyaya gidelim mi..??
-Tamam
-Ama ünye nin denicine
-Ama Ünyeye gidemeyiz ki Sude orası çok uzak
-Ama İctambulun denici pisss...Oyda yüzemeyiz kiii...
-Havuza gidelim ozaman
-Oymaz.Oyda kum yok...

..........

Anne kızını severken..

-Senin dötünü yerim...
-Sen döt mü dedinn...
-Aaaa pardon..Ağzamından kaçtı..
-Çok ayıp anne ..popo diyeceksin...Döt ayıp..(Bunları annaneden mi öğreniyor?)

...........

Hiç yorum yok: