29 Temmuz 2010 Perşembe

ÖĞÜT

Bir gün bir arkadaşım bana 30 yaşıma kadar hiç kimsenin öğretemediği bir şeyi öğretti.Hayattan çıkaracağın en büyük derslerden birini.O'nu bir daha görürsem diyeceğim ilk şey şudur ki:Teşekkür ederim,içten gerçekten teşekkür ederim...

Belkide bu yaşıma kadar hiç aklımdan geçirmediğim bir şeyi...Hani birlikte oturup bir yudum kahve içmek , çay içmek vardır ya, onun muhabbeti sohbeti farklıdır ya...Ben aldığım bu dersten sonra çaydan da , kahveden de nefret ettim...O gün kafana dankkk eder ya aynen öyle..Sonra bir baktım doğrusu zaten buymuş..Neden göremedim ki daha önce bunu.Pencerem küçüktü sanırım.Ama yine de her şeyin bir zamanı vardır sözü burada yerine oturuyor.
Ne demişti büyüklerimiz..Bugün düşündüklerini yarın aynı şekilde düşünmeyeceksin..Adımlarını ona göre at...
Bak nasıl geçiyor hayat..Adımlarını doğru atarsan üzülmezsin, yanlış yapmazsın,...
Ama yinde sen içindeki sevgiyi kaybetme ama herkese karşı değil...Bazen anlaşılmaz senin dediklerin..Bu nedenle sadece sus...Konuşma sırası gelince konuşursun,gerek varsa...

Bazen neden yaşıyoruzki sorusunu kendimize soruyoruz..Sadece ben değil eminim ki hepimiz..Sonuç herkese göre farklıdır..Benimki de...
Neden ne olursa olsun buradayız işte.Bazen ağlarız , bazen güleriz,bazen kızarız,bazende hani ağrı ama garip bir ağrı.acı derler...İşte bundan dolayı unutmayı da bilmeli insan, yoksa nasıl geçer zaman?
Pişmanlıkları,anıları,kişileri unutmak da gerekir bazen;doğanın kuralları gibi..Bir varsın,bir yoksun.Birazda abartmadan,dramatikleştirmeden yaşamak gerekir ..
Oluruna bırakmak,durulmak...
Birgün daha da büyüdüğümde eminim bu dşündüklerimi de düşünmeyeceğim.
Çünkü bilirimki Büyüdükce küçülürsün...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

büyüdükçe küçülürsün bu son cümle beni çok etkiledi .......ne yerinde bir söz bu......

Sude...Bir küçük Balık... dedi ki...

bu yazıda belkide en doğru cümle:)

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...