28 Temmuz 2010 Çarşamba

KİTAPLAR

Kitap manyaklığım başladığından bu yana okuduğum en zalim kitaptı.İlk sayfadan itibaren neler olacağını hep merak ederek ve aplanın deyimiyle uykumu bölüp hatta bazen iş yerinde bile dayanamayıp göz atıp okuduğum bir kitap oldu. Ama okudukça yıkıldım,okudukça gözlerimden yaş gelmesin diye kendimi tuttum..Aplanın sayfasına yazdığı diğer bir kitapta Küçük Arı...Yaa içimi kararttın be...Neyse ben yinede iyiki okudum diyorum. Ama basit bir anlatımı da olsa hafızamda yer alan kitap şimdilik Sil Baştan..Tam benlik kitap ...Olağan dışı...:)

Şimdi gözümü başka kitaba diktim...Ateşböceği Yolu...

Görme problemim , boynumda kireçlenme, ağrılar artsa da kendimle başbaşa olduğum tek an.. İşe giderken uzun yolun, sıkıntılı otobüs yolculuklarının çekilir tek tarafı....

2 yorum:

lupinin annesi dedi ki...

ay ben de düşününce içime bay geldi. peşine mutlu kitaplar okudum da içim açıldı. bu arada walkmanine noldu :)))

Sude...Bir küçük Balık... dedi ki...

uzun zamandır wolkman dinlemiyom.Sadece dolmuştan inince metrobüse kadar.metrobüsten in metroya kadar:)yine kulağımda yani çalmasada:))))manyak.

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...