ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

27 Temmuz 2010 Salı

HAVUZ KEYFİ

Yine bir pazar...
Sabah deniz niyetiyle çıktık...Tekirdağ taraflarına kadar gittik ama deniz rezaletti...O kadar yol gidip denize giremeden geri dönmek...Bizim oralar gibi var mı dedirtti insana.Karadeniz ama en güzeli....Neyse gittik ama hiç kalmadan anında geri döndük Rezil 2 saatti...Biz de soluğu havuzda aldık.İyi ki de gelmişiz.Sude tek başına yüzmeyi öğrendi.Kollukların yardımıyla suyun üzerinde durdu, kendi başına yüzdü.Çok keyifliydi bunu görmek.O da çok mutlu oldu . Akşam babası gelir gelmez -Biliyormusun ben tek başıma yüzdüm..Babasının aferin sana demesi Sude için büyük mutluluk.(Ben desem o kadar olmaz)
Bu arada başınaki çember de ne demeyin Bonesiz almazlarmışş..Bonemiz yok ama çemberimiz var:))

Hiç yorum yok: