ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

27 Temmuz 2010 Salı

GEZENTELER...:)

Fotoğraf makinamın azizliği yüzünden 2 hafta önceki resimleri daha yeni yayınlayabildim. Şükür Diyorum.

Pazar günü mutlu bir şekilde kalktık yatağımızdan . Sabahları annesiyle ve babasıyla uyanmaya bayılan ve bu nedenle en sevdiği gün olarak pazarı seçen sude hanım annesini ve babasını kocaman öperek uyandırdı. Güzel bir gün bizi bekliyordu.Bu gün ne yapsak acaba...
Piknik yapalımmı sude EVETTTT...
Hazırladık herşeyimizi. Bisikletimizi bile aldık. Koyulduk yola.Fatoşun tavsiye ettiği Florya Piknik alanında aldık soluğu.Bayıldık buraya .Alabildiğince yeşil...Bizimki koşturdu durdu..Hamak da aldık. :)Pikniğin en eğlenceli kısmı...
Sude çıplak ayak yürüdü çimenlerde, ben bile...
Koştu ,bisiklete bindi.Parkta oynadı(daha çok çingenelik yaptı). Ve hamakta sallandık.O beni salladı desem daha doğru olur. Bugün bende yeterince dinlendim.Hamakta yatarak rüzgarın hafifliğiyle gökyüzünü izlemek huzur verdi..Uzun zamandır olmadığım kadar...Ve sonra ver elini Emirgan,Hisar...Çay bahçesinde dinlendik çayımızı yudumlarken..Sude denizi izledi bolbol..Geçen gemilerden alamadı gözünü..-Anne beni gemiye bindir..Haftaya adres belli oldu yani..Paza günlerinei seviyorummm...Keşke hergün pazar olsa...

Hiç yorum yok: