7 Haziran 2010 Pazartesi

Tayma tayışık....

Üzerinden çoook zaman geçmesine rağmen hala sudenin okuludur.

-Anneee ..benim okulum nerde acaba(beni dener)
-Hımm!Nerede acaba?
-Bilemedin mi? Ben göstercem şimdi duy..
Benim okulum işte...Minik Dahiler....
Ben içeri giriyorum, öğretmenim ayakkabılayımı çıkarıyor, sonna oyda çook yemek yiyorum.Töfte yiyorum, patates yiyorum,pilav yiyorum...Sonna çok büyüyorum ben...Bak anne(parmak uclarına basarak kollarını kaldırır) çok büyüdüm benn....

***************

Parkta otururken Sude' nin karıncayla muhabbeti

-Tarıncaaa, Karnın açmı yemek yeymisin?Al bakim...
Sonra bana dönerek sorar
-Anne tayıncanın ağzı vay mı?Çok küçük bu tayıncalar
- Evet sude senin gibi onunda ağzı var.
-Yemek yiyoymu
-Tabiki onunda karnı acıkıyor, o da yemek yiyor aynı senin gibi.
-Ama ben göyemiyoyummm...(Ekşi bir surat ifadesi)

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...