13 Haziran 2010 Pazar

İYİ Kİ DOĞDUM...GÖRDÜNMÜ BAK 3 OLDUM...

Büyük gün geldi çattı...Sude uzun zamandır sürekli sorduğu'Benim doğumgünüm ne zaman' sorusu nihayet sonuçlandı..Her çocuk gibi o da okadar çok mutluydu ki...Biraz da şımarık.En yakın arkadaşı olmadığından içi buruktu tabii..Belkide bizim için geçerliydi bu..Bilinmez..Bir akşam önce ona 'sude yarın senin doğumgünün herkes gelecek' dediğimde ilk tepkisi 'Umutta gelecek mi' oldu.Bu soru karşısında ona Umutun gelemeyeceğini annesinin yanında olduğunu anlatmaya çalıştım Bir daha da sormadı.
Yasemin ve yiğenleri geldi ve bizim ev halkı ona yetti. 3 eksik vardı ama onlarda bir daha ki doğumgününe arttık.Umut, Yiğit ve Eylül....
Mumlar 3 defa yanıp söndü..Birdaha ,birdaha....Sonra tahmin ettiğim gibi pastayı kestttirmedi..'Olmaz..Wınx ı kesme..Ve uzun bir süre ağlad..İkna edene kadar.
3 yaşındaki bir çocuğun wınx clup manyağı olması bence pek sağlıklı değil! ama yapacak bir şey yok.İsimleri ezbere bilinir..Bloom,Stella,Mıusa,Flora,Tecna,Layla...Eh böyle olunca da pastamız özellikle Wınx li olsun diye bir çok defa anneye hatırlatılırrrr.....
Tabi pasta kesme esnasında bembeyaz gömleğimiz pasta olur,sonra başka giyeriz meyva duyu dökülür,başka,başka,başka..
Ama her şeye rağmen çok güzel bir doğumgünü oldu.Kızım çook mutlu oldu tabi bizde...
İYİKİ DOĞDUN MONİ....

Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...