7 Haziran 2010 Pazartesi

MONİ-LUPİ


Anneyle babanın küçük bir işi olduğundan Öylül hanımı bize bıraktılar..Bu duruma çoook sevinen sude ve eylül manyak gibi oynadılar..Annesini dövecem hiç evcilik oynatmamış bu tıza ...Sudeyle komşuculuk oynadılar, birbirlerine çay yaptılar, eylül çorba yapıp sudeye içirdi, sude de makarna yapıp eylüle...Sonra puzzle yaptılar...balık avladılar:)...
O kadar çok uykuları vardı ki ...ama ikisi de uykum var demedi...:)
O kadar çok sıkılıyorlar ki bazen; bizimle vakit geçirmekten bile...Arkadaş gibisi var mı...Nekadar mutlu oluyorlar...onları böyle görmek de beni çok mutlu ediyor.Hatta geçen gün Fatoşun sudeyi alacağım eylülle oynasınlar deyip sudeyi alması beni o kadar mutlu ettiki ..bu kadarcık şey bile o an içim mutluluk doldu garip bir duyguydu...
Hayatta heeep mutlu olun tamam mı CADILARRR...

2 yorum:

pıtırcığın aşkı,lupinin annesi dedi ki...

seni mutlu edeceğini bilseydim yapmazdım dermişiiiiim...

Sude...Bir küçük Balık... dedi ki...

ben de seni döver mişimmm...

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...