18 Mayıs 2010 Salı

DUYURULUR....:))

Dün akşam sudenin albümlerine bakıyorduk. Bir resim dikkatini çekti.Surat sırıtık bir halde.
-Öylül ün babası...Ben onu çok seviyorum. Onu ben öpcem...

İno dayısı anladımki kızımın sana gelmeme sebebi korkulu ifadenden değilmiş:) Senden utanırmış meğerse...Ay seni çok sevmiş sude aslında...:))

Fatoş üzgünüm seni sordum bu kim diye cevap
-Ben onu tanımıyorum.
süperdi:))


Bu arada dikkatinizi çekerim . Bir türlü eylül eylül olamadı..ÖHLÜL, ÖYLÜL...Yakında eylül diyebilecek sanırım...

-Sude öylül değil Ey-lül
-Hayır dedim sana Öy-lül

2 yorum:

pıtırcığın aşkı,lupinin annesi dedi ki...

bize getir diye tanımamış gibi yapmıştır akıllım, cicannesini çoook sever o çatlamaa

Sude...Bir küçük Balık... dedi ki...

ha ha...
davut sen kendini avut...
hahahahaaa

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...