1 Mayıs 2010 Cumartesi

ÖZLEDİK...

Dün dude hanımın halası bize geldi.
-Hala size gidelim Umutu göreceğim
-Kızım umut evde yok
-Hayır sen beni kandırıyorsun Umut evde
Işıl abla eve giderken Sudeyi de götürdü.Anlattığına göre bütün odaları gezmiş sude. Evde umutu aramış sonrada
-Sen beni kandırmamışsın. Umut yok annesine gitmiş.
Ve evde gördüğü umutun kıyafetini giymek istemiş . Akşam Sudeyi almaya gittiğimde üstünden umutun kıyafetini çıkarmadı. Eve geldiğimizde de pijamasını bile zor giydirdim.Bu aralar hırçınlığı neden diye düşünüyordum. Bu konu hiç aklıma gelmemişti. Umutu özledi.
Bugün annemi aradım bana dediği ilk şey' Umutun kıyafetini giydi yinee'.....
Çok Özledin biliyorum . Bizde özledik ama şu ana elimiz kolumuz bağlı bebeğim..

Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...