21 Mayıs 2010 Cuma

fotoğraf makinasının azizliği...

Dışarı çıkarken şöyle bir çekeyim dedim ...Pat şarjı bitti delirdim o güne ait tek fotoğraf:(

DEDEYLE FISTIK KEYFİ

Annemin odası artık tamamen bir oyun odası olmuştur. Bebeklerimiz bu odada uyutulur, çizgi film bu odada izlenir...Anneme gelirler..
Dede eve gelince de fıstık ve televizyon keyfi başlar ki her yer fıstık tozu..Annem yine çıldırır...




Bu gözlüklerle babam tam bir dede ....

19 Mayıs 2010 Çarşamba

DELİYMİŞ BU....


Her akşam eve geldiğimde ya da evi aradığımda
-gelirken bana ztimin cd sini al????
-neeeee
-ztimi , ztimii
google a girdim baktım çok da bilgi yok. Nasıl bir çizgi filmdir bu? sonunda görsellerden buldum...Aman tanrımmmmm....caponnn...
Z-timin hastası olmuş bitince sürekli ağlarmış hanımefendi.
İçeriğini hala bilmiyorum bu çizgi filmin..kavga mı , , savaş mı(görüntüyle alakası olmasada) , şirin bir çizgi film mi ne buu yaaa. Bilgisi olan bana yazsınnn...:))

18 Mayıs 2010 Salı

DUYURULUR....:))

Dün akşam sudenin albümlerine bakıyorduk. Bir resim dikkatini çekti.Surat sırıtık bir halde.
-Öylül ün babası...Ben onu çok seviyorum. Onu ben öpcem...

İno dayısı anladımki kızımın sana gelmeme sebebi korkulu ifadenden değilmiş:) Senden utanırmış meğerse...Ay seni çok sevmiş sude aslında...:))

Fatoş üzgünüm seni sordum bu kim diye cevap
-Ben onu tanımıyorum.
süperdi:))


Bu arada dikkatinizi çekerim . Bir türlü eylül eylül olamadı..ÖHLÜL, ÖYLÜL...Yakında eylül diyebilecek sanırım...

-Sude öylül değil Ey-lül
-Hayır dedim sana Öy-lül

10 Mayıs 2010 Pazartesi

ÇADIYYY

Kileri temizleyeyim dedim . her şey çıktı hole. O da ne sude çadıyı gördü...Normalde kandırırdım da bu sefer tutmadı...neden...
Eh be fatoşş...Koymuşsun çadırını oturma odasına ..Sizde gördüya amann...Ben onu 2 aydır saklıyorum....İyi halt ettin başımıza belaaa...Benim için no problem dee evde düzen manyağı anam var yaa..Ruhu sıkılıyomuş ev dağınık gibi görünüyomuş....Ama ne oldu sude kazandı...Çadıy bizimde salonumuzda artık....


















Çoraplara dikkat...Ne alaka yaa











PAYYYYKKK













Ne oluyo yaa
Bak sinirlendim yinee






















NEYSEKİ OMO VAR....











Pazar günü soluğu parkta aldık yine.. Ve klasik kum faslı...




SANA SAYI ÇOK YAKIŞIYOR...







EV HALLERİ..


Bir kalem yetmezzz..




Boya faslı







Anneyle zoraki pozlar..

Çok güzel uyuma taklidi yaparız



Bu resmi yakalamak kolay olmadı .... Kırk yılda birr....:)
Tipitipler.....

Büyük aşkk

ANASININ KIZIIII







KARTEL BİR NUMARA EN BÜYÜKKK CEHENNEMDEN ÇIKAN ÇILGIN TÜRKKK.
:))))))))))))))))



TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...