ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

19 Nisan 2010 Pazartesi

SUDE' DEN İNCİLER

Dün akşam babayla birlikte bir yere gitmemiz gerektiğinden küçük bir yalanla kaçma planları kurduk..
Anne: Sudecim baban çok hastalanmış benim onu doktora götürmem gerekiyor.
Sen de gelmek ister misin?(Artık hastane ve doktorlardan bıkan sudeye sorulacak en son soruydu bu)
Sude:Hayıl gelmem.
Babasına dönerek
Sude:Niye hatta oldun..
Baba:Dışarı çıktım çok üşüdüm hasta oldum kızım

Eve geri döndüğümüzde Sude hanım uyumuştur.Sabah iş yerinden telefon açtığımda uzun uzadıya muhabbet ettik kendisiyle:)!!

Anne: Niye ben gelmeden uyudun
Sude: Çok uyumuşum ben(uykum gelmiş)
Sen yine mi işe gittin
Anne: Evet ama akşam geleceğim tamam mı. Kim var evde
Bebeği dahil herkesi sayar...Sonra
Sude: Baba nerde
Anne: Oda işe gitti
Sude: Ama hastaydı upuk
anne konuşur da konuşur
Anne: Evet çok hastaydı ama doktora gittik iyileşti
Sude : Kaç tane iğne vaydı
Anne: 2 tane
Sude: Niye 4 değil ama( Babaya eziyeti seven kız ha ha )
Anne: Peki 4 olsun
Sude: Ben de hasta olmuştum.doktoy iğne yaptı bana da 2 tane(aynen doğru)
İyileştim ben bak .Şulup iştim iyileştim.Hasta olunca şulup içilir.
Akşam gel tamam.

ÇAT telefon kapanır.

Sude konuşuyorduk....!!!

&&&&

OLAMAZZZ ..HAYIRR....NERDEN DUYDUN SEN BU NU...

Pazar günü babanın iş yerine gittik..Orada çalan müzikle birlikte sudenin bana bakışı süperdi...

-Anne anne ...ADANALI (çalan Adanalı Dizi müziğidir)(Bizde asla izlenmeyen bir dizi bu arada)

&&&&

Pazar günü eve gelen gazetelerin içindeki dergilerden Koçtaş dergisini görüp 'Koçtasa gidiyoyum evimi çok seviyoyum'...(Unutulmayan reklam ve amblemi)

&&&&

Sudeyle rakamları okuyorduk
-Sude bu kaç
-FISIR...

Bunu fark eden anne konunun üzerine gitmeye kararlıdır

Sude sifon der misin
-FİSON (Ben bu kelimeyi hatırlar gibiyim:) annesi kılıklı)






Hiç yorum yok: