1 Nisan 2010 Perşembe

HAYALLER...

HAYALLER.....

Şimdi nerde olmak isterdim...hangi hayatta... ,

İşe gelirken yanımdan geçen bir kızın parfüm kokusu beni hiç tahmin etmediğim bir zamana yıllar öncesine götürdü. Küçük yaşlarda annemin beni peşinden sürükleyerek götürdüğü misafirlikler(altın günleri)...Ve orada insanlardan gelen parfüm kokusu:) Herkes aynı parfümü mü kullanırdı yoksa , o evlerin kokusu muydu yoksa deterjanın kokusu muydu bilmiyorum ama sabahın köründe ben çocukluğuma gittim ve geldim.
Neyse çocukluğumu bir tarafa bırakırsam, şimdi şu anda Dünyayı dolaşıyor olsam farklı kültürleri , farklı yaşamları , farklı insanları görsem....Çok mu uçuk hayal oldu? Peki o zaman dışarıda olmaya gerek yok Türkiyeyi dolaşsam , Anadolu'yu Ege'nin sahil kasabalarında gezinsem, yeşillikler arasında nefes alsam, denize girsem , güneşle haşırneşir olsam...Bu da mı çok uçuk oldu...Peki o zaman şöyle bir İstanbul turu yapsam , arkadaşlarla güle oynaya, vapura binsem , adalara gitsek, bisiklete binsek, şöyle denizin kenarında muhabbetle çaylarımızı içsek, yüzümüzde eskimeyen gülüşmeler, şakalaşmalar...
Tamam anladım bu da uçuk hayallerden biri....
O zaman sinemaya gitsem sadece..Bir film izlesem.. Çıkışta filmin etkisinden henüz çıkmadan kafamda eleştirisini yapsam:)

*******
Bunların hiçbirini yapamayacağımı bilerek ya da yapamadığımı sindirmiş olarak sadece nefes alıp vermeye devam ediyorum.
Bu da yeter:-(



Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...