24 Nisan 2010 Cumartesi

Her akşam aynı...Beni çok özlediğinin farkındayım:(yani arkadaş aradığının demek istemiştim:)
-Anne evcilik oynayalım mı?
-Anne yakalamaç oynayalım mı,
-Anne saklambaç oynayalım mı?Sen beni bul....
-Hamuyy
-Şimşek mcgueen kitabını oku bana(bu arada her akşam eve gelince 'bana şimşek mcgueen aldın mı' diye soran bir kız çocuğu buuu)
-4 kızları oku bana(en gıcık olduğum çizgi film kahramanları, bu arada 4 değil 6 tane kızın maceraları)
.....
Bunları her akşam oynamak isterim ama sude annen ne yazıkki çalışıyor ve eve 20.30 da geliyor :(
Ne kötü; kızımla yeterince vakit geçiremediğim için bu aralar vijdanım beni hiç rahat bırakmıyor....
Ne zamana kadar iş iş iş.....
Bıktımmmm.....Nereye kadar ....

Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...