5 Aralık 2009 Cumartesi











keyfimiz gıcır.. müzik dinliyoruz... şebnem ferahhhh......
************
dün mutfakta oturuyorduk annemle konuşuyorduk havadan sudan...bir anda lafımı böldü ve aynen şok cümlelerle bana
''anne , anne şiittt'
'efendim sude'
'sen ünyeye dit'
'sen ne yapacaksın peki'
'annanemle otululum'
haydeee... nerden çıktı şimdi bu ,güler misin, ağlar mısın,,
****************
Eve geldiğim anda sudenin 360 derece döndüğü teyzem tarafından da onaylandı.Eve geldiğim anda şımarıklık hırçınlık, yaramazlık, çığlık , kıyamet kopuyor ki sorma..
Annemin bana söylediği tek şey ''gündüz de böyle olsa bakamam ben bu cadıya''
Neyseki sadece bana yapıyor. Ama niye?? Çalışmak ya da Çalışmamak işte bütün mesele bu... galiba...


Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...