ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

12 Aralık 2008 Cuma

ben çoook şirinimmm











aydede...dede...baba...babamm....annanne....gaa(ver)...gittiii....bittiii...vermem....tik-tak(saat)...teyze...dayı...vızz(arı)...kıtkıt(fındık)....bebek...ahlul(eylül)...v.b...............bunların arasında olmayan tekşey anne.yok bakalım ne zaman diyecek:)öyle şımarık ki,öyle yaramaz ki...şarkı söylesin oynasın...koltuklarda yuvarlansın....
bir de dede hep dede...dedenin gelme saatleri kapıdan ayrılmıyo.zile basılır basılmaz fırlıyo.dedeye bir şımarıklık,,sonra elindeki ekmek poşetini alıyo mutfağa masa üstüne götürüyo..her akşam aynı.sonra dede yorgunmuş hiş önemli değil ikisi birlikte koltukların üstünde zıplıyorlar.ben babamı herhalde hiç böyle görmedim.torun sevgisi böyle oluyo demek ki:)




Hiç yorum yok: