6 Mayıs 2008 Salı





Çok kavga ediyoruz ne olacak bizim halimiz?Başka çocuklara yaramaz derken bizimki hepsinden beter çıktı. Dün kuzeni umut elinden oyuncağını aldı diye öyle bir çığlık kopardı ki ;bir şey oldu sandım. Yanına gittim şöyle bir baktım yaramazlığının farkında olarak yüzünü sakladı ve başını eydi.Gülmemek için kendimi zor tuttum. Tabi sonra dayanamadım ikimizde gülüştük. İki gün önce de umutun bisikletine bindi.Hayret ettik. Bisikleti kullanıyo sanki .Ayakları pedala yetişmesede yürüyerek yürüteç kullanır gibi kullandı. Bi de yön de veriyo eşşek. çeviriyo dönderiyo bide hızlı ki sormayın tut tutabilirsen...

Hiç yorum yok:

TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...