ben gibi karmakarisik

ben gibi karmakarisik

27 Mart 2008 Perşembe



Dün kızım ve benim için yorucu bir gündü .Bahar temizliği vardı evimizde...Görüldüğü üzere kızım bana çoook yardımcı oldu.O sepeti odadan odaya taşıyıp durdu. Ve o kadar fettanlık yaptıki...Örnek vereyim mi bir iki tane ..İlki perde asmaya pencereye çıktım. Üzerine basıp çıktığım tabureyi yere devirdi. Ve ben aşağı inemedim. Atlamak çözümdü tabi ama nafile bir tarafta tabure bir tarafta sude vardı!!!Nitekim uğraşlar sonucunda inmeyi başardım.İkincisi televizyon kumandasını su kovasının içine attı. Bir gün boyunca telefonumu evde arayıp durdum meğersem hanımefendi çamaşır sepetinin içine atmış. Buldum ama bir de bana sorun...Ve bunun gibi bir sürü yaramazlıklar. Monim büyüyo ve her geçen gün yeni şeyler öğretiyo bana...Aşkım, sevgili kızım büyüyorsun ve ben seni izliyorum...Hayatımı nasıl değiştirdiğini...Seni çok seviyorum boncuğum...

Hiç yorum yok: